Stagelopen in Suriname - Reisverslagen van Eva Koopman - WaarBenJij.nu Stagelopen in Suriname - Reisverslagen van Eva Koopman - WaarBenJij.nu

Stagelopen in Suriname

Ik zit nu in het derde leerjaar van de opleiding Voeding en Diëtetiek. Voor mijn minor heb ik gekozen om 4,5 maand naar Paramaribo toe te gaan en stage te lopen bij een diëtistenpraktijk. Ik heb hier veel zin in en ben nieuwsgierig naar het leven in Suriname. Zo nu en dan zal ik een reisverslag plaatsen.

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2016

Einde in zicht

15 Mei 2016

Natte pootjes

27 April 2016

Voltzberg en Raleighvallen

12 April 2016

De tijd vliegt!

27 Maart 2016

De binnenlanden in!!
Eva

Ik zit nu in het derde leerjaar van de opleiding Voeding en Diëtetiek. Voor mijn minor heb ik gekozen om 4,5 maand naar Paramaribo toe te gaan en stage te lopen bij een diëtistenpraktijk. Ik heb hier veel zin in en ben nieuwsgierig naar het leven in Suriname. Zo nu en dan zal ik een reisverslag plaatsen.

Actief sinds 11 Feb. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3061

Voorgaande reizen:

29 Februari 2016 - 11 Juli 2016

Stagelopen in Suriname

Landen bezocht: